Vijesti Ambasade

Nazad

Pismo Ambasade Rusije u Crnoj Gori u uredništvo novina "Pobjeda" u vezi publikacije od 10. januara 2020. godine „o operaciji GRU“ u Crnoj Gori.

Poštovano uredništvo novina „Pobjeda“,

Po drugi put tokom sedmice moramo da obratimo pažnju na otvorenu dezinformaciju, koju Vi predlažete svojim čitaocima. U vezi Vaše publikacije od 10. januara 2020. godine „o operaciji GRU“ skrećemo Vašu pažnju na to da portal «liga.net» nije „ruski portal“, kao što se to navodi u naslovu. Same novine registrovane su u Ukrajini, u Kijevu, ul.Parkovo-Sireckaja, 23. U istom gradu, uzgred, rođen je i živi autor teksta Pjotr Šuklinov, koga Vi smatrate "istaknutim ruskim novinarom". Neosnovane tvrdnje ovog medija koje ste Vi stavili u skoro punom obimu ne zaslužuju naš komentar. Nastavljamo da polazimo od izjave premijera Crne Gore Duška Markovića od 28. maja 2019. godine koju je on dao u parlamentu države o tome da se nigde ne tvrdi da su državni organi Rusije uzimali učešće u tim događajima.
Istovremeno s obzirom da su u naslovu Vašeg materijala na račun rukovodstva Rusije iznesene tvrdnje koje se ne sadrže u pomenutom članku objavljenom «liga.net» onda smatramo Vaš medij odgovornim za ovakav fejk.
Sa žaljenem posmatramo degradaciju novinarstva u novinama sa 75-godišnjom istorijom.

S poštovanjem,

Ambasada Rusije u Crnoj Gori